Bazı insanların işleri (yani genel olarak)
O kadar yolundaki,hemen ve güzel bir şekilde hallediyorlar.Ben de ise bir sorunu çözeyim derken arkadan on sorun çıkıyor.Ben mi çok kafaya takıyorum, onlar mı çok umursamıyor?Anlamıyorum.🙄🙄🧐
"You are mortal ,Atalanta.Not like any other mortal who has ever lived,but you will grow and age like every human does."
(Sen bir ölümlüsün Atalanta.Daha önce yaşamış olanlar gibi değilsin ama sen de her ölümlü gibi büyüyüp,yaşlanacaksın.)