“Erkekler ne kadar da aptaldı!Üremedeki rolleri epey önemsizdi,çocuğu zorluklar içinde aylarca taşıyıp,acı çekerek doğuran kadındı;fakat erkeğin bir anlık kurduğu bağ,çocuğun üzerinde böylesine yersiz bir hak iddia etmesine neden oluyordu.”
“Her şey çok kısa sürerken ve hiçbir şey çok önem taşımazken ,insanların önemsiz nesnelere saçma anlamlar yükleyip,kendilerini ve etrafındakileri üzmeleri acınası bir durumdu.”