Meltem

“Fotoğraf güzel şeydir,yararlanınız…Bir köşesine tarih atınız…”
Sayfa 192·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Geç kaldım! diye düşünüyordu.İçinde sanki görülmesi,yaşanılması gereken her şeyi kaçırmış gibi bir felaket duygusu vardı.”
Sayfa 179·Kitabı okudu
“Otuz yaşından sonrasını silip atmak kolay geliyordu.Kimsenin otuz yalından sonra da hayatı düşündüğü yoktu.”
Sayfa 175·Kitabı okudu
“…bir ev neşeli,hareketli olmalı.Mezar gibi konağı ben ne yapayım?”
Sayfa 55·Kitabı okudu
“İşte benim gibi insanlar , bu yaşa gelince hiçbir şey yapmamak için yaşarlar.Günü nasıl doldurayım diye düşünmüyorum.Hatıralar yeter!Ama insan onları birisine anlatmalı,değil mi?”
Sayfa 53·Kitabı okudu