Tabi buna başarı denirse...
Frankenstein'ın bir canlı yaratma amacıyla kendini aylarca hücreye kapatıp, başardığındaysa iğrenip kaçarak, 'iblisi' dünyaya serbest bıraktıktan sonra başına gelen felaketleri okuyoruz. İç karartıcı olduğu kadar sürükleyici.