Tabikide bir Atilla İlhan şiir kitabı olarak güzel ama benim tarzım değil fazla erotik bölümler var. Ve isminin aksine içinde bir veya iki tane aşk temalı şiir var. Kitap neredeyse tamamen Atilla İlhan'ın tutuklanma süreçleri ve yaşadığı zorluklardaki duygularını yansıtıyor zaten onun dışındaki bir, iki şiir de erotik temalı