"Ey erdem, senden bana ne gibi bir fayda geldi ki? Sırf talihsizliğin en korkunç uçurumuna yuvarlanmak için azametin en tepesine yükseltildim. Şayet diğer pek çok insan gibi kötü biri olmuş olsaydım, ben de onlar gibi mutlu olurdum."
Kraliçenin dişi köpeği ile kralın atının geçtiği bir ormanda gezenin vay haline! Pencereden bakmakla ne kadar da tehlikeli! Bu hayatta mutlu olmak ne kadar da güç..