Hayat bazen bir uyku sersemliğiyle karşılar bizi. Üstümüze bir ağırlık basar.olmayacak yerde uyuyakalırız, tutulup kalır her yanımız. Hep özlemini çektiğimiz bir ses gelip uyandırır sonra " Kalk ,yerine yat" der ve insan bu sesin sıcaklığına tutunur. Ve evet.herkes günün birinde yerini bulur.