Onunla geçirdiğim her gün, yabancı bir ülkeye uyum sağlamak gibiydi. Kendi geleneklerimden, kendi tarihimden ayrıldıkça yabancı düşmanlığına kapılıyordum.
Birinin bizi sevmesi, bizimle aynı gereksinimleri paylaştığının kanıtıdır...
Derinlerimizde hissettiğimiz eksiklik duygusu olmasa kimseye aşık olamayız, ama benzer eksiklikleri karşımızdaki kişide görünce inciniriz. Yanıtı bulmayı beklerken, sadece sorunlarımızı ikiye katlamış oluruz.