Meltem Saygı

“Çok sevmek de bir nevi yara bandıymış.” Ne güzel bir cümle.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Zahmetine değecek insanlara hiç duraksamadan yatırım yapmalı ve şans tanımalısın, demişti bana bir gün. Parayı, kayba ya da kazanca pek aldırış etmeden satın alınacak şeylere harcamak, enerjiyi de paranın satın alamayacağı şeylere saklamak en iyisidir.
Herkes korkmaz mı?
Sıradanlığa razı olmaktan korkuyorum ben. Evet. Öyle aynaya baktığımda gözümün ferinin gittiğini fark etmekten korkuyorum. Emin olarak seçtiğim şeylerin bir günde beni darmaduman etmesinden korkuyorum. Pişman olmaktan…
Hepimiz onca beşeri hatayla geliriz bu fani dünyaya. En önemsizlerimiz de yapışıp kalır en mükemmel hataya.
İnsan en çok kendine kördür.