who

who
@Meneksesi
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Seni düşünüyorum, gözümde bi çimdik tuz. gönlümdeki dolunay sana hasret. Bize üzgün. Bize mahkum. Ayaklarımda çeşmeye giden yolların taşları yuvarlanıyor. Ellerim üşüdü, şimdi uzatacaksın elini bilirim ondan sokmam cebime. Sessizlik var yolda birazda kar altında yaprak. Yıldızlar, kış gibi beyaz yaz gibi sıcak. Sis var ama gözlerinden ileri. Bilirsin gerisi bana zaten hep sisli. Bak. Seyri görünüyor uzaktan merdivenin. ötesinde bir çınar ağacı salıncağı. Berisinde iki minder. Gel diyor gece, buhranlanma gel. Dua ile' bitirdiğin her gecenin duasıyla gel. Üzülme sis güneş doğunca kalkacak. Elbet göğe de gelecek bahar.
Kimse bilmezdi menekşe; daha önceleri ben kendimi sevmezdim. Geçen onca seneye bakıyorum da ne çok insan girip çıkmış hayatıma.ben onları bir bir çıkarırken hayatımdan parça parça eksilmisim. Aynı yara izi gibi kapanmış parçalarım ama asla eskisi gibi olmamıs.zirh kuşanmış içim tebessümlerden, susmuş diğer yarım.guclu sanmıştım kendimi menekşe düşerken kalkmayı öğrendiğim için. Güçlü çok güçlü (!).
Ah benim dünyası bembeyaz çocukluğum.