Seni düşünüyorum,
gözümde bi çimdik tuz.
gönlümdeki dolunay sana hasret.
Bize üzgün.
Bize mahkum.
Ayaklarımda çeşmeye giden yolların taşları yuvarlanıyor. Ellerim üşüdü, şimdi uzatacaksın elini bilirim ondan sokmam cebime.
Sessizlik var yolda birazda kar altında yaprak.
Yıldızlar, kış gibi beyaz yaz gibi sıcak.
Sis var ama gözlerinden ileri.
Bilirsin gerisi bana zaten hep sisli.
Bak.
Seyri görünüyor uzaktan merdivenin.
ötesinde bir çınar ağacı salıncağı.
Berisinde iki minder.
Gel diyor gece, buhranlanma gel.
Dua ile' bitirdiğin her gecenin duasıyla gel.
Üzülme sis güneş doğunca kalkacak.
Elbet göğe de gelecek bahar.