UlYa

UlYa
@Menhitt
Kızgınlığım geçer de kırgınlığım geçer mi bilmiyorum
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen onu ne kadar çok seversen O seni o kadar yalnız bırakır Sen ne kadar ona değer verirsen O gider değmeyenlere verir o değeri Ve sen hep bi kenarda yalnız kalırsın
Değerini bilmiyorsa Onun için mücadele etmenin ne anlamı var
Bana veremediğin sevgiyi değeri ilgiyi de alıp
Kendi kendime konuşmayacağım artık. Seni seviyorum ve sevgimin devam etmesi için buradan gidiyorum.