Kadın, fedakarlığıyla, tüm sevecenliğiyle, şefkatiyle, karşılıksız sevgisiyle adamın yanında ve arkasında duruyor.
Adam, kadına sevgisini göstermemesi gözlerine bile bakamamasi o yokmuş gibi davranması saatlerce yok oluşu
Neden?
Aşk demeyin lütfen.
Böyle aşk olmaz.
Bırakın aşkı, karşısındaki kadına insanca hal hatır sormayan, sıkıntılarında yanında olmayan birine aşk deseniz gülerler.
Bu ikilinin arasındaki şey ilişki mi bence tek taraflı bir ilişki sadece kadının sevdiği kadının yaralandığı o yaralarına karşı inatla sevmeye devam etmesi ama asla bi ilişki değil adamın gözünde hatta belliki kadının onun icin hiç bir değeri önemi yok
Ve eğer bu erkeğin davrandığı gibi davrananlar varsa, elini kalbine koyup bi düşünsün lütfen
Bir erkegin sevmediği, değer vermediği, halini hatırını sormadığı hatta daha da ileri gidelim, kendine gerek sohbet gerek başka konularda bir şeyler veremediğini düşündüğü hayatında bir öncelik görmediği bir kadınsan koy elini ruhuna kalbine gözyaşlarına ve sor kendine . Değer mi