Kalmak istedim, hep yanında kalmak istedim.
Gözlerinde kalmak, yüreğinde kalmak, sol yanında, ömründe kalayım istedim. Gitmem için onca bahanem varken, kalmak için sebepler yarattım kendime. Hep kaldım, varlığında da kaldım yokluğundada. Zaman dedim, olur dedim aşk dilendim tek bir güzel söz için bekledim
Ben anlamam güzel sözden dedin
Seni sessizce sabırla sevişime senin dışında herkes şahittir, en başında ise Allah şahit.
Sonra ne gördüm biliyor musun?
Benden önceki kadina
Benden esirgediğin sözleri o kadina aşkla kurabilmissin gördüm. gördüm.
Benden sakladığın yüreğini bakışlarını aşkı
gördüm ona bakışlarında
Asıl mevzu, beni sevmediğini gördüm.
Kalk dedim, önce gururunu sonra kendini topla yerden ve git dedim kendime.
Seni her hücremle seni herşeyin ile sevdim
Şiir gibi sevdim ben sana yazdım şiirleri
Sen başkasına
Ve sonra vazgeçtim yazmaktan ne sözlerinde ne
Gözlerin de kendimi göremeyince