SubhanAllah..
el-A'meş رحمه الله dedi ki:
"Bazen cenazelere katılırdık da, cenazeye iştirak eden herkesin ölümden aldığı ibretten ve bundan dolayı aşırı üzüntüsünden dolayı kime taziyede bulunacağımızı bilemezdik."
《Hilyâtu'l-Evliyâ 5/50》
Hilyetu’l Evliyâ ve Tabakâtu'l Asfiyâ, Ebu Nuaym el-İsfahani