Bir insanı doğasından alıp başka biri yapmaya çalışırsan evet zarar verirsin, ancak insanın özünde iyilik vardır, doğduğunda verilmiş olan tek duygu sevgidir. Diğer duygular zamanla insanın çevreden öğrendiği ya da kendisinin türettiği duygulardır ki bunca vahşi duygunun daha 15 yaşında bir çocuğun doğasında olabileceğini düşünmek haksızlık olur. Kitap yazar tarafından gerçekten öfkeli olduğu bir dönemde yazılmış hakikaten, merak etme yoksa kitapla bi problemim yok ;)