Yaşanmışla yaşanmamışlık arasında kalan düşüncelerin yoğunluğu .
Ensest iliskiler.
Cinsiyet ayrımı yapılmadan aşağılanma .
Gerçekten mi kaçıyorsun yoksa gerçeğe daha mı yakınsın ikilemi.
Paranormal olaylar ise kitabın sonunda kendini göstermeye başlıyor .
İlk kitapta yaşananları sindirmeye çalışırken 2. Kitapta yalnızlığın öne çıkması dikkat çekiyor.Tek başına mücadele vermenin yorgunluğu mu desem
Kendi kimliğini otekinin varlığına göre konumlandırma mı desem.. ne ararsan var .
3. Kitapta sorgulamaya geçtim yazar burda aklın sınırlarını zorlamış gerçekten geçmişle gelecek arasında ki yolculuk bende devreleri yaktı . Yaşananlar gerçek miydi ? Ikiz kardesim aslında olmak istediğim ikinci kişilik miydi? Bla bla... Daha çok şey yazılır belki de ...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖