‘Sosyal medya ile her şeyin sadece en iyi tarafını görür hale geldik: ilişkilerin,tatillerin,çocukların,yemeklerin.Sadece paylaşmaya değer ve ilgi çeken şeyleri paylaşıyoruz doğal olarak....Yemekler her zaman göz alıcı görünmeli,seyahatlerimiz efsanevi olmalı,ilişkilerden her daim mutluluk fışkırmalı.Oysa gerçek hayat hiç de böyle değil,sıradan ve sıkıcı bazen.Fakat gördüğümüze inanıyor gönlümüz,bir yerlerde çok mutlu ama öyle böyle değil...’
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır.
(Dostoyevski)
En kötü şeye bile nasıl alışılabiliyor aklım almıyor bazen ama ben alışmak istemiyorum, hiç istemiyorum...