Ben çoşkun bir selim, bu küçüçük havuz bana dar geliyor. Zor mekan beğenen bir bulutum, gökleri istiyorum. Dünyanın en büyük ressamının en güzel taplosu gibi olan gönlüme, bu cerçeve dar geliyor. Enerjim kendimde patlamasını istiyorum. Hayalleri ufukları aşmıs bir Zümrüdü anka isem, serçeleri sevmemi, onların yanında yaşamamk için sebep saymayın. Düştügüm kuyunun Yusuf'u olmaktır kastım. Kuyuda nasıl mutlu olurum? Benimle koşmaya, benimle uçmaya güç yetiremeyenler; sizin beni dizginlemeniz çözüm değildir. Yüregimi ve beynimi nasıl dizginleyeceksini?