Esma

Uzun süredir karanlık, derin bir çukurda yaşıyordum sanki; gözlerim görmüyor, kulaklarım duymuyordu; bütün duyularımı yitirmiş, yarı ölü yarı diri bir varlığa dönüşmüş gibi hissediyordum…
Reklam
… dünyanın tepesinde asılı duran bir kılıçtı Tanrı, günahkarların korkulu rüyasıydı.
Yılların tutkularının ruhumda açtığı yaraları sağalt!
Yine karabasan gibi günler yaşıyorduk.
Dehşetli bir keder kaplamıştı içimi; kocaman, yumuşak, sıcak yataktan kalkıp pencereye gittim, kederden taş kesilmiş bir halde, aşağıya, bomboş yola dalıp gittim.
Reklam