Esma

Kendi ülkelerinde bir yabancı gibi yaşayan, gerçekteyse o toplumun en iyileri olan binlerce insandan ilkiyle olan dostluğum böylece sona erdi…
Reklam
İnsan başkasının değil, kendi vicdanıyla yaşamalı, evet çok doğru!
Ah, nerelere uçmadı ve uçup da kaybolmadı ki düşmanlığım.
Saklanmış hakikatlerle, çılgın ellerle, çılgın bir yürekle ve bol bol küçük merhamet yalanıyla: böyle yaşadım insanların arasında.
Reklam