Neden mi insan yalnızca bir kez aşık olur? İçinde yalnızca bir kez çiçek açar, o çiçeğe iyi bakamazsan ve öldürürsen, o boşalan vazoya koyacağın her çiçek plastik olur. Açmaz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Öncelikle söylemeliyim ki bir roman veya bir hikaye kitabı değildir. Yaşadığı aşkı, iliklerine kadar çektiği acıyı içinden atarcasına anlattığı bir kitap. Ama asıl hayran kaldığım şey anlatımıydı. Birinin çıkıpta "Ne var sanki bende böyle yazabilirim." diyebileceği bir kitap asla değildi. Bu yüzdendir ki 9/10 verdim. Yasadıgı yoğun hislerini aktarmakla kalmadı, iliklerime kadar hissettirdi. İncelememi en sevdiğim cümlesiyle bitirmek ıstiyorum:
BEN KEKLİK GİBİ BİR KADINDIM, KİRPİ GİBİ BİR ADAM SEVDİM.