Açıkçası okumadan önce birazcık önyargılıydım fakat okudukça düşüncelerimden utandım . Genelde erkekleri çok kolay sınıflandırıp damgalarken aslında ne düşündüklerini önemsemediğimizi gördüm . Kitapta birçok hikaye var herhangi birinde kendinizden bir parça bulabilirsiniz . Ben okurken çok keyif aldım ve yeni bakış açıları kazandığımı düşünüyorum .
"Öğleden sonra saat dörtte gelecek olsan ben saat üçte mutlu olmaya başlarım her geçen dakika mutluluğu artar saat dört dedi mi meraktan yerimde duramaz olurum."
Çok beğendim... İnce bir kitap bir solukta bitirebilirsiniz. Okurken sizi hem keyiflendirecek hemde düşündürecek bir kitap . Bu kadar geç okuduğum için birazcık kendimden özür diliyorum..
Küçük PrensAntoine de Saint-Exupéry · Can Çocuk Yayınları · 2015280bin okunma