Kitap akıcı değil ama bitirince garip bir haz aldım neden bilmiyorum. Kitap sonlarında merak uyandırıyor. Karakteri çoğu kimse sevmiyor haklı olarak. Narsist biri ve kendini çok farklı sanıyor. Kendini zeki sanan femcel kitabı okuyasınız varsa okuyun.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zamanımı daha yararlı kitaplara harcamak istedim, bu yüzden yarım bırakıyorum. Kötü öyküler bence güldürdü eğlendim de aslında ama devam etmemeyi tercih ederim.