Merida

Merida
@Meridaaaaa
Her masal mutlu sonla bitmezmiş..
+Çok mutsuzum Edi. -Neden Büdü? +Çünkü, galiba büyüdük.. (Susam sokağı)
1K
Reklam
Her masal mutlu sonla bitmezmiş..
1K
Allah der ki, kimi benden çok seversen onu senden alırım. Ve ekler, onsuz yaşayamam deme, seni onsuz da yaşatırım.
Din
Kar yağınca değil, yüreği soğuyunca başlıyormuş insanın kışı...
1K
'Hiçbir şey yapmadan da yorulabiliyor insan; Düşündükleri ağır geliyor mesela.' Octavio Paz
1K