A-B-C-D notlarını dağıtırken aslında neyi başarmış oluyoruz? Yukarıda gördüğümüz gibi, neyi başaramadığımız açık: öğrencinin potansiyelini anlamlı bir şekilde ölçmek. Öte yandan, çok etkili bir biçimde öğrencileri etiketliyoruz, onları kategorilere tıkıştırıyoruz, geleceklerini tanımlıyor ve çoğu zaman da sınırlıyoruz.