Çoook özlediğin zamanlar olur. Açıp fotoğraflarına bakarsın.
İçlerinden birinde nasılda tatlı gülmüştür zoom yaparsın. Ağzını yüzünü yemek istersin.
Bakışı,
Kaşı,
Gözü,
Dudakları,
Öyle güzeldir ki;
İyikim dersin.
Sonra doyasıya sarılıp koklamak istersin ya işte o duygunun gelmişini geçmişini...
Seversin 💞 O resme baktıranın hatırına 💞
_alp