hezeyan

hezeyan
dilhun^ Beni kitaplara kaçıran ne çok insan var.
Birine yararlı olabilen, bir şeyler yapabilen kişilere ne mutlu.
Edebiyat
Reklam
Sonuçlara katlan. İnsan, kendi neden olduğu şeyden ötürü hiç yakınmamalı. Cesaret!
Edebiyat
...yürümeye koyuldum. Cesaretim kırık. Yarı ölü. Gözüm yerde, omuzlarım düşük!
Edebiyat
"...Peki, peder Ambrosio, unutacağım, unutmaya çalışacağım. Çünkü bağışlamaya inanmıyorum." "Unutmakla bağışlamak arasında ne fark var?" "Bağışlarken kişi her şeyi unutuyor. Ama yalnızca unutmakla, pek çok kez insan yeniden anımsamaya başlıyor."
Edebiyat
Acı korkunç bir şeydi! Neden bir anda gelmiyordu, neden büyük bir acı, geldiği gibi hemen geçmiyordu?
Edebiyat
Reklam