Üç aşaması var bu işin:
1.Sevmemek ve sevilmemek
2.Sevmek ve sevilmemek (benim durumum)
3.Sevmek ve sevilmek
Bence ikinci aşama birincisinden güzeldir, üçüncüye gelince, onun üstüne yoktur!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hayatımda bir düzelme, bir ilerleme olsun - buna can atmıyor muyum, buna gereksinmiyor muyum acaba? Daha iyi olmak istiyorum. Ama asıl buna can attığım içindir ki, "hastalıktan daha kötü olabilecek ilaçlar"dan korkuyorum. Bir hasta hekiminin değerini ölçüp biçer ve kötü bir hekimin ya da bir şarlatanın eline düşmekten çekinirse, kınayabilir miyiz o hastayı?
Ne çok güzellik var sanatta! İnsan gördüğünü aklında tutabilirse, her zaman yapacak, düşünecek bir iş bulur kendine, yalnız kalmaz hiç, gerçekten yalnız sayılmaz.