Değeri öldükten sonra bilinen ressam Vincent Van Gogh'un, kardeşi Theo'ya yazdığı mektupların derlemesi... Resim tutkusu olanlar mutlaka okumalı. Mektuplarda birçok ressam ismi ve resme dair terimler geçmekte. Ressamlara ve terimlere dair pek bilgim olmasa da Van Gogh'un resme olan tutkusu, keşke ben de biraz olsun resim yapabilseydim dedirtti :) Mektuplar sayesinde Van Gogh'un iç dünyasına da yolculuk yapıyoruz... Kitabı okuduktan sonra, tamamı yağlı boya tablolardan oluşan "Loving Vincent" filmini de mutlaka izlemelisiniz ;)