Tanrılar yaratmak insanoğlunun oldum olası yaptığı bir şeydir. Bir dinsel tasarım, kendileri için artık anlamsız hale geldiğinde onu bir başkasıyla değiştirmişlerdir...
Kitabı okumaya başladığımda sadece tabletlerin çevirilerinin yer alacağını düşünmüştüm. Oysa kitapta nerde kim tarafından bulunduğu nasıl başladığı bu destansı yapıtın nasıl çevrildiğinin anlatıldığını fark ettim. Bir çıkış noktası olması gerekiyordu sonuçta ve bilmek gerekti. Devam eden sayfalarda dinlerin temelinin de bu tabletler olduğunu anlamak zor değil. Öyle bir destan ki günümüzdeki dinlerin doğuşuna temel olduğunu düşündüğüm Yaradılış Destanı herkesin fikirlerinde küçük değişikliklere yol açacağına eminim...