Gerçek nedir? Neye inanabilirsin? Beni desteklerken, bana tavsiyelerde bulunurken bir yandan da kendini öldürmeyi düşünüyormuş
meğer. Demek istediğimi anlıyor musun? Birlikte oturup sohbet
ettiğimiz o özel, keyifli zamanlarda.. . Gerçi o zamanların keyifli
olmadığını artık biliyorum. Biriyle bağlantı kurduğumu hissetmiştim, her şeyimi paylaşmıştım. Meğer tek kişilik bir gösteriymiş
benimki. O aslında orada değilmiş. Mutlu değilmiş. Kendini yok
etmeyi düşünüyormuş. Artık neyin gerçek olduğunu bilmiyorum.
Kendi gerçekliğimi kendim yaratmışım.
Gözünü açıp kapıyorsun ve bir bakıyorsun ki hayat bitmiş.
İşte bu kadar. Saklanacak yer yok. Güvenlik diye bir şey yok.
Geçicilik ... yaşam geçici ... Bunu biliyordum zaten ... Herkes bilmez
mi? Ama üstüne pek düşünmemiştim. Düşünmek de istememiştim.