Tek kelimeyle harika bir kitap. Yazıldığı tarih göz önüne alındığında muhteşem bir öngörü ve kurgu. İnsani değerler tam ters şekilde işlenmiş olması büyük cesaret.
Okuyun asla pişman olmazsınız.
Mutluluğun bedelinin ödenmesi gerekir. Siz bu bedeli ödüyorsunuz Bay Watson; ödüyorsunuz, çünkü güzellikle fazla ilgileniyorsunuz. Ben de gerçekle fazla ilgilenmiştim; ben de bedelini ödedim."