Çocuklar, alın bakalım defterlerinizi, kitaplarınızı.
İşte kalemleriniz, işte silgileriniz.
Ama silgilerinizi pek kullanmayın.
Yazdığınız hiçbir şeyi silmeyin, yanlış da olsa
silmeyin, ben de öyle yazıyorum, yanlışlarımın üstünü
çizmeden yazıyorum. İlerde bir gün, kendi yanlışımı,
yaptığım yanlışı görmek için. Günü geldiğinde
düzeltmek için.