Ölümden söz ederken aslında neden söz edilir ? Aramızdan ayrılan kişiden mi , yoksa kendimizden mi ? Yoksa yokluğun kendisinden mi ? O denli yok ki , her boş ânı yokluğuyla dolduruyor .
Bir hikaye , yaşanmış ve kişisel olsa bile , bir kez dilden geçince, kelimelere bürününce , artık bize ait olmaktan çıkar , o artık gerçeklik kadar kurmacanın da düzenine aittir. Bahçıvan ve Ölüm