Bugün birileri aşık oldu...Birileri sevmeye devam etti.Birileri alışmaya başladı ve yine birileri ilişkisine nokta koydu.Bu birileri sen ya da ben.Bugün birileri öldü.Birileri ömrünün sonuna kadar sakat kalacağını öğrendi ve yine birileri bir kez bile güneşi görmeden yaşamaya devam ediyor.Bugün birileri hırsızlık için bir eve girdi.Birileri patates kızartması yedi.Birileri biziz.Hep şanslı tarafta kalabilmek dileğiyle.”BİRİLERİ BU YAZIYI OKUDU VE BEN HANGİSİYİM DİYE DÜŞÜNDÜ.”
“Oğlum ne yapıyorsun?Terörist bunlar!Sence kaç askerimizi şehit etmişlerdir bir de sen kalkmış onlara yemek veriyorsun.”demiştim.O,Türk askeri cevabıyla bana Türk olduğumu yeniden hatırlatmıştı;”Komutanım evet bunlar terörist,ölmeyi hak ediyorlar ama biz TÜRK askeriyiz elimizdeki esirlere işkence edemeyiz.Bunları adalete teslim edene kadar yaşatmalıyız,düşman olsada esire böyle davranılır.”Bir an aklıma Çanakkale’deki Türk askeri gelmişti.Geçen yüzyıla rağmen Türk askerinde bir değişiklik yoktu.