Olmayacağının farkındaydım. Bir sonu olduğunu, tadının damağımda acı bir tat bırakacağını biliyordum. Sonucunda uzun süre düzelemeyeceğimi hissetmiştim. Dedim ki kendime, bu ayaklar kangren olana kadar bu insanla bu yol yürünür. İki adım bile atamadım. Ama olsun işte güzel sevdim.