Ben aşktan daima kaçtım.
Hiç sevmedim.
Belki bir eksiğim oldu.
Fakat rahatım.
Aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir.
Şu veya bu şekilde.
Fakat daima ödersiniz.
Hiçbir şey olmasa, bir insanın hayatına lüzumundan fazla girersiniz ki bundan daha korkunç bir şey olamaz.
Ruhumun ölüm emri verildi bir zaman,
Anlamadan anlatmadan,
Çıkarıldı içim dışım,
Tersyüz edildi mahir ellerce..
Yakıldı,
Yıkıldı,
Harap bitap,
İnfaz edildi sonsuzluğum..
Desem etme,
Desem etmeseydin,
Manasız haykırsam..
Uçup gidene dur desem.
Sanma ki sensin o,
Götürdüklerini söküp alsam ellerinden..
Yada çıksan karşıma,
Al bunlar senin sana getirdim desen,
Yada çıksa biri yerle bir etse içimdeki seni,
Doğursa yeniden güneşi..
Baran Şimşek