Tanrıyı bizden yana bilmek iyi bir şey ama düşmanımızın da Tanrıyı kendinden yana gördük mü, iş karışıyor biraz. Birinci Dünya Savaşı sırasında ozan şöyle diyordu:
Allah İngiltere'yi batırsın, Allah İngiltere'yi korusun
Allah şunu yapsın, Allah bunu yapsın!
"Allah Allah" dedi Allah, "Gel de çık bu işin içinden".