İnatçılık ve dik kafalılık onlara çıkarlarından dağa tatlı geliyor anlaşılan… Çıkar! Çıkarda neymiş ki ? İnsanoğlunun çıkarının nerede olduğunu kesinlikle söyleyebilir misiniz ? İnsanın kendisi için iylik değil, tam tersine kötülük arzulayabileceği, hatta bunu yapmaya mecbur olacağı bazı halllerde ne olur peki, buna da cıkar denmez mi ?
Sayfa 23 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendi kendime macera hayelleri kuruyor, kafamda uydurduğum bir hayatı yaşıyordum. Durup dururken, ortada fol yok yumurta yokken kendi kendimi gücendirdiğim çok oldu; aslında hiç sebep olmadığını bildiğim hal de kendimi öyle dolduruyorum ki, sonunda gerçekten gücenip içerliyorum. Bu çeşit oyunlar yaşamımı öyle bir sarsmıştı ki, nihayet adeta kendime hakim olamaz hale geldim.
Sayfa 19 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu