Devleti oluşturan insanlardır ve insanları doyuran topraktır, dolayısıyla bu orana göre toprak, üzerinde yaşayanları doyurmaya yetmeli ve toprağın doğurabileceği kadar üzerinde insan yaşamalıdır.
Zorbanın tebaasına kamu huzurunu sağladığı söylenir, öyle olsun; ama zorbanın hırsından doğan savaşlar, doymak bilmez açgözlülüğü, bakanlarının aşağılamaları, insanların geçimsizliklerinden doğacak sıkıntılardan daha büyük yıkımlar meydana getiriyorsa, insanlar bundan ne kazanıyorlar?