Oldukça etkileyici ve son derece düşündürücü cümlelerle yazılmış çok güzel bir kitap okudum, Gizem hanım kaleminize sağlık. Sanki Yılmaz Erdoğan'da etkileyeci bir şiir okuyormuş gibi hissettim kendimi. Karakterlerin yaşı beni ne kadar şaşırtsada olgunlukları olaylara bakış açıları çok güzeldi. Sonunda çok üzülsemde hüzünlü bir aşk hikayesi alıp götürdü gençlik yıllarıma beni. Başarılarınız daim olsun tebrik ederim.