İnsan üzüntüsünün, acılarının üzerine düşündüğü kadar düşünmüyor mu acaba mutlu olduğu anları? Ya da mutsuzluğun ve mutluluğun zaman akışı aynı değil. O yüzden, mutsuzken akmayan zaman, mutluyken bir çırpıda geçiveriyor.
Gez ama kimseye söyleme gerçek bir aşk hikayesi yaşa SEV ama kimseye söyleme mutlu ol ama kimseye mutluyum deme bilirsinki İNSANLAR güzel olan herseyi mahfeder YARADAN duysun AŞKINI ,SEVGİNİ Sakın ola kula anlatma derdini.