Hatırlamak yorucudur.
Ama başarabilirseniz, hiç unutmazsınız, kaybettiklerinizi, resimleri, yüzleri, kokuları, sesleri hep yanınızda taşırsınız artık onları hatırlamanız gerekmez, çünkü onlar hep sizle kalır.
Hatırlamak güzedir derler. Hayır, değildir.
Anılar bir an için bizi gülümsetse bile hemen sonra elimizi uzatıp tutmaya çalıştığımızda silinip giderler ve ne yaparsak yapalım ancak acı verirler.