Merve

Merve
@MervMamay
Uçmayı seviyorsan, düşmeyi de bileceksin. Korkarak yaşıyorsan, yalnızca hayatı seyredersin..
İnsanı hayat yormaz.İnsanı,insan yorar, kırar,harcar... Sonra hepsini toplarsın ziyan olmuş hayat yapar. O yüzden çok insan tanıyın, çok azını sevin. Ama hiçbirine güvenmeyin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Sizler yeni bir gün doğumunu bekleyebilirsiniz, benim buna gücüm kalmadı..."
Sayfa 79·Kitabı okudu
"Fakat kitapla birlikte cehennemime geri döndüğüm an, ne andı! Sonunda yalnızdım ve artık asla yalnız olmayacaktım!"
~ İçimde bir şeyler haklıydı ve bunu sadece içimdeki diğer ben biliyordu... ~
Yeryüzünde beni sorguya çekmeyen, bana acı vermeyen bir insan kalmış mıydı hâlâ gerçekten?
Sayfa 61·Kitabı okudu