Yıldız olur sana ışık tutarım .
Bülbül olur pencerende öterim.
Yer altında belki rahat yatarım
Yeryüzünde çektiklerim dindi mi...
Şimdi yaşamayı tatlı bulursun,
Koşarsın , gülersin, tez yorulursun,
Bir gün olur yine bana gelirsin
Deli gönlün yaşamağa kandı mı...