“Evlensen pişman olursun; evlenmesen pişman olursun; evlensen de evlenmesen de öyle ya da böyle pişman olacaksın.
Dünyadaki saçmalıklara gülsen pişman olursun; bu saçmalıklara ağlasan yine pişman olursun; dünyadaki saçmalıklara gülsen de ağlasan da pişman olursun.
Bir kadına güvensen pişman olursun; ona güvenmesen yine pişman olursun…
Kendini as, pişman olursun; kendini asmasan yine pişman olursun; kendini assan da asmasan da pişman olursun.
Felsefenin özü budur beyler.”
*Kierkegaard- Ya/ Ya Da