'Sonunda yaşadığı her şey için ağlıyordu;acı için, kayıpları, korkusu, öfkesi için, savaş için ve savaşın ona ve hapsine yaşattıkları için, bir daha asla etkisinden kurtulamayacağı kötülüğü öğrendiği için, yaşadığı dehşet için ve hayatta kalmak uğruna yaptıkları için... '
'Ağzını açsa çığlık atmaya başlayabilirdi.Ya da ona baksa ağlayabilir, çocukların neden bir hiç yüzünden karanlıkta vurulduklarının hesabını vermesini isteyebilirdi.'