Benim kabul edilmiş normlarım dışında olmadığını bilmemden geçer. Kendi hakkımda her şeyi bir başkasına açıklamaya ve benimde sonuçta... bir insan olduğumu öğrenmeye ihtiyacım var.
Kendinden hoşnut olmayan pek çok insan gördüm; bunlar önce başkalarının kendileri hakkında iyi düşünmelerini sağlamaya çalışırlar. Bunu başarınca da bu sefer kendileri de kendileri hakkında iyi düşünmeye başlarlar. Ama bu sahte bir çözümdür; bu başkalarının otoritesi altına girmeyi kabullenmektir. Size düşen ödev kendinizi kabullenmenizdir, benim sizi kabullenmemin yollarını aramak değil.