📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Her insan içten içe Tanrı'ya özenir,'dedi. " İnsanoğlu her şeyi bilmek ve yönetmek ister. Bu yüzden bir şeyler kontrolü dışında ve istemediği şekilde gelişince öfkelenir. Gücümüzün yetmediği noktaları yani 'sınırlarımızı' kabul etmek istemeyiz. Kendimize ne çok zulmederiz beklentilerimizle."
"Yazık ettin!"dedi Rayber, "ama geç değil. Bari bu saatten sonra tanrıcılık oynamayı bırak!"