Eğer sürekli insanların yaptıklarını onaylamasını ve seni sevmesini beklersen o zaman mutsuz olduğun o düzene hapsoluyorsun ve gerçekte yapmak istediğin şeyleri yapmaya korkuyorsun.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sürekli başkaları için yaşarsan ve başkalarının ne düşündüğünü kafaya çok fazla takarsan mutsuz bir hayata esir olup kalıyorsun. Sürekli, ‘Bir gün kendi istediğim şeyleri yapacağım,’ diye bekleyip duruyorsun ama o gün hiç gelmiyor. Bir an önce harekete geçmek lazım. Düzen güven verir ama her zaman mutlu etmez.